EXPO

Ηλεκτρικό Piaggio με ανταλλάξιμες μπαταρίες

«Ape E-City» ονομάζεται η πλήρως ηλεκτρική έκδοση του εμβληματικού τρίκυκλου, που παρουσίασε πρόσφατα το Piaggio Group στο Νέο Δελχί της Ινδίας, όπου το μοντέλο θα παράγεται στο εργοστάσιο της μάρκα
Τετ, 03/04/2020 - 10:16
Κοινοποίηση στα Social Media
PIAGGIO

«Ape E-City» ονομάζεται η πλήρως ηλεκτρική έκδοση του εμβληματικού τρίκυκλου, που παρουσίασε πρόσφατα το Piaggio Group στο Νέο Δελχί της Ινδίας, όπου το μοντέλο θα παράγεται στο εργοστάσιο της μάρκας που βρίσκεται στην πολιτεία Μαχαράστρα της ασιατικής χώρας.

Η εταιρεία δεν ανακοινώνει προς το παρόν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος, αλλά δίνει στη δημοσιότητα μια άκρως ενδιαφέρουσα πληροφορία. Συγκεκριμένα, το Ape E-City εξοπλίζεται με ανταλλάξιμες μπαταρίες, κάτι που σημαίνει πως ο ιδιοκτήτης του επισκέπτεται ειδικούς αυτοματοποιημένους σταθμούς και αλλάζει την μπαταρία του οχήματός του, παίρνοντας μία νέα πλήρως φορτισμένη. Το παραπάνω έχει διττά οφέλη, καθώς από τη μία δεν απαιτείται χρόνος αναμονής μέχρι να φορτίσει η μπαταρία και αφετέρου η αυτονομία κίνησης του μοντέλου διευρύνεται σημαντικά.

Ωστόσο, δεν έγινε γνωστό πότε το ηλεκτρικό Ape θα διατεθεί και σε άλλες αγορές πέραν της ινδικής, στην οποία όπως ανακοίνωσε η Piaggio θα λανσαριστεί σε αντίστοιχες τιμές με τις συμβατικές του εκδόσεις, χάρη στα κίνητρα που δίνει η πολιτεία για την αγορά υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων. Συγκεκριμένα, η ινδική κυβέρνηση εφαρμόζει το τελευταίο διάστημα μια πολιτική στήριξης της ηλεκτροκίνησης, ειδικά για δίκυκλα και τρίκυκλα οχήματα, μέσω της ανάπτυξης του προγράμματος FAME και σε αυτό το πλαίσιο, ο Φόρος Αγαθών και Υπηρεσιών μειώνεται από 12% σε 5%.

PIAGGIO

Σημειώνεται, πως επί σειρά ετών στις αναπτυσσόμενες χώρες, το Ape χρησιμοποιείται ως κινητό κατάστημα επιχειρήσεων που πωλούν κυρίως τρόφιμα στο δρόμο. Επιπλέον, μικρές μεταφορικές εταιρείες αγοράζουν το Ape Cargo, ενώ το επιβατικό Ape Calessino αποτελεί μια δημοφιλή επιλογή για ταξί, που συνδέουν τα προάστια με τα κέντρα των πόλεων. Αξίζει να αναφερθεί, τέλος, πως πέρυσι τον Σεπτέμβριο, ο όμιλος Piaggio είχε ανακοινώσει πωλήσεις 142.500 επαγγελματικών οχημάτων στην Ινδία, σημειώνοντας αύξηση εσόδων κατά 5,6%. Η θυγατρική της μάρκας στη χώρα, PVPL, είχε συνολικό μερίδιο αγοράς 23,8% στην αγορά τρικύκλων οχημάτων και ηγετική θέση στην κατηγορία Cargo, με μερίδιο 42,9%.