EXPO

Τα δίκυκλα στις επιδοτήσεις του «Κινούμαι Ηλεκτρικά»

«Τα ηλεκτρικά μηχανάκια τα οποία σήμερα μέσω του κρατικού προγράμματος ενισχύσεων ‘‘Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ’’ και αύριο μέσω του ‘‘Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ’’ επιδοτούνται με ποσό έως 3.000 ευρώ. Ταυτόχρονα υπάρχει και επιδότηση απόσυρσης που φτάνει τα 400 ευρώ».

Τετ, 04/10/2024 - 16:32
Κοινοποίηση στα Social Media
.

Στο χαμηλό ενεργειακό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα των δικύκλων, στην οδική τους ασφάλεια, αλλά και στον νέο ΚΟΚ αναφέρθηκε η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου στο 1ο Συνέδριο Sustainable Ride που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo.

«Το δίκυκλο έχει μικρότερη κατανάλωση, αντίστοιχα μικρότερη εκπομπή ρύπων, καταλαμβάνει λιγότερο χώρο ενόσω κινείται, αλλά και ενόσω σταθμεύει. Γνωρίζω καλά ότι ένα σημαντικό θέμα που αφορά και στην οδική ασφάλεια αλλά και στην ευχέρεια χρήσης ενός δικύκλου είναι η διήθηση, οι ελιγμοί δηλαδή ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Πρόκειται για μια καθημερινότητα που σήμερα αντίκειται σε όσα λέει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας. Η τελευταία μεγάλη αλλαγή στον ΚΟΚ έγινε πίσω το 2007. Θα είμαστε αυστηρότεροι στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με όσους επιμένουν να κινδυνεύουν και να παρανομούν κινούμενοι χωρίς το προστατευτικό κράνος. Θα υπάρχουν αυστηρές ποινές και υψηλά χρηματικά πρόστιμα ειδικά για τους καθ’ έξιν παραβάτες», τόνισε η κα. Αλεξοπούλου και απευθυνόμενη στους δικυκλιστές η Υφυπουργός μίλησε για τις επιδοτήσεις, αλλά και την απόσυρση σχετικά με τα μηχανάκια: «Τα ηλεκτρικά μηχανάκια τα οποία σήμερα μέσω του κρατικού προγράμματος ενισχύσεων ‘‘Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ’’ και αύριο μέσω του ‘‘Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ’’ επιδοτούνται με ποσό έως 3.000 ευρώ. Ταυτόχρονα υπάρχει και επιδότηση απόσυρσης που φτάνει τα 400 ευρώ. Επιπλέον τα ηλεκτρικά υποβοηθούμενα ποδήλατα επιδοτούνται έως 800 ευρώ. Είναι λοιπόν μια καλή ευκαιρία για όλους τους δικυκλιστές να αποκτήσουν ένα καινούριο ηλεκτρικό δίκυκλο με μικρότερο κόστος. Το ηλεκτρικό σκούτερ όπως πιθανόν γνωρίζετε καταναλώνει πολύ λιγότερο από τα συμβατικά, έχει χαμηλότερο κόστος συντήρησης. Δεν ρυπαίνει εκεί που κινείται, δεν ηχορυπαίνει, είναι πολύ πιο εύχρηστο, αλλά και ευχάριστο στη χρήση. Όλα αυτά καθιστούν σημαντική τη συμβολή του στην προσπάθειά μας για Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα».