Οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 10,1% τον Φεβρουάριο του 2024, φτάνοντας τις 883.608 μονάδες, με το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών να παραμένει σταθερό στο 12%. Τα βενζινοκίνητα μοντέλα διατήρησαν το προβάδισμά τους ως η πιο δημοφιλής επιλογή για τους αγοραστές, ακολουθούμενα από τα υβριδικά-ηλεκτρικά (29%). Οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων μειώθηκαν στις περισσότερες μεγάλες αγορές, εκτός από τη Γερμανία.
Τον Φεβρουάριο του 2024, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 9% σε 106.187 μονάδες, διατηρώντας σταθερό μερίδιο αγοράς 12%. Μεταξύ των τεσσάρων μεγαλύτερων αγορών, το Βέλγιο (+66,9%), η Γαλλία (+31,8%) και η Ολλανδία (+20,9%) σημείωσαν σημαντικά διψήφια κέρδη, ενώ οι ταξινομήσεις στη Γερμανία μειώθηκαν κατά 15,4%.
Οι πωλήσεις νέων υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 24,7%, λόγω της σημαντικής ανάπτυξης στις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές: Γαλλία (+41,5%), Ισπανία (+26,5%), Γερμανία (+16,4%) και Ιταλία (+16,1%), που αντιπροσωπεύουν συλλογικά πάνω από το 70% των πωλήσεων στην ΕΕ. Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 255.511, αντιπροσωπεύοντας το 28,9% της αγοράς.
Οι ταξινομήσεις plug-in υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν επίσης κατά ένα αξιοσημείωτο 11,6% στις 64.351 μονάδες, λόγω της σταθερής ανάπτυξης σε βασικές αγορές όπως η Γερμανία (+22,3%), το Βέλγιο (+21,8%) και η Γαλλία (+11,8%). Τα plug-in υβριδικά-ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν πλέον το 7,3% των πωλήσεων αυτοκινήτων στην ΕΕ.