EXPO

Έρχεται το ηλεκτρικό Citroën ë-Jumpy

Αργότερα φέτος θα φτάσει στις εκθέσεις της Citroën η ηλεκτρική έκδοση του Jumpy, λίγο πριν από την αντίστοιχη του Jumper. Επιπλέον, μέσα στο 2021 θα παρουσιαστεί και η σχετική έκδοση του Berlingo V
Τρί, 09/22/2020 - 12:01
Κοινοποίηση στα Social Media
Ντεμπούτο στα ηλεκτρικά LCV για τη Citroën με το ë-Jumpy, που θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις μήκους.

Αργότερα φέτος θα φτάσει στις εκθέσεις της Citroën η ηλεκτρική έκδοση του Jumpy, λίγο πριν από την αντίστοιχη του Jumper.

Επιπλέον, μέσα στο 2021 θα παρουσιαστεί και η σχετική έκδοση του Berlingo Van, ολοκληρώνοντας τη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων της γαλλικής εταιρείας, τα οποία θα συνεχίσουν φυσικά να διατίθενται και στις συμβατικές τους εκδόσεις.

Το νέο ë-Jumpy θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις μήκους, τη νέα «XS» των 4,6 μέτρων, την «M» των 4,9, μέτρων και την «XL» των 5,3 μέτρων, το ύψος των οποίων ανέρχεται σε 1,9 μέτρα. Το ωφέλιμο φορτίο των πιο πάνω εκδόσεων φτάνει μέχρι τα 1.275 κιλά και η ικανότητα ρυμούλκησης τον ένα τόνο. Ο όγκος του χώρου φόρτωσης κυμαίνεται από τα 4,6 έως τα 6,6 κ.μ. και το πλάτος ανάμεσα στους θόλους αγγίζει τα 1,26 μέτρα, γεγονός που καθιστά δυνατή τη μεταφορά ευρωπαλέτας.

Δύο επιλογές μπαταριών για αυτονομία έως 330 χλμ.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας του ë-Jumpy αποδίδει 100 kW (136 hp) ισχύος και 260 Nm ροπής, προσδίδοντας στο ηλεκτρικό βαν μέγιστη ταχύτητα 130 χλμ./ώρα. Ο εν λόγω κινητήρας παίρνει ενέργεια από μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 50 kWh, οι οποίες σύμφωνα με το πρότυπο μετρήσεων WLTP δίνουν στο όχημα αυτονομία 230 χλμ. Με εξαίρεση τη μικρότερη έκδοση XS του μοντέλου, μπορούν να τοποθετηθούν μπαταρίες 75 kWh, οι οποίες ανεβάζουν την αυτονομία στα 330 χλμ. Σημειώνεται, πως ο ηλεκτροκινητήρας και οι μπαταρίες συνοδεύονται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. (έως και 70% της απόδοσης της μπαταρίας).

Προσφέρονται τρία προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Power), με το πρώτο να βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας μειώνοντας την απόδοση του συστήματος θέρμανσης και κλιματισμού, χωρίς να τα απενεργοποιεί τελείως και περιορίζει τη ροπή και την ισχύ του κινητήρα. Το «Normal» προσφέρεται για καθημερινή τυπική χρήση, ενώ στο «Power» δίνεται έμφαση στην απόδοση του κινητήρα, σε βάρος βέβαια της αυτονομίας.

Τρεις είναι και οι τρόποι φόρτισης του ë-Jumpy: στο σπίτι με μια τυπική υποδοχή 8Α, σε ένα ιδιωτικό ή δημόσιο Wallbox ισχύος 3,7 - 22 kW (0 - 100% σε λιγότερο από 8 ώρες) και σε ταχυφορτιστή έως 100 kW, ο οποίος μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία των 50 kWh (0 - 80%) σε 30 λεπτά και αυτή των 75 kWh σε 45 λεπτά. Επιπλέον, οι μπαταρίες φορτίζουν εν κινήσει κατά την πέδηση ή κατά την επιβράδυνση του οχήματος, όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι.