Περισσότερα από 8.000 συμβατικά λεωφορεία φιλοδοξεί να έχει μετατρέψει σε ηλεκτρικά μέχρι το 2030 η start-up «e-troFit» από το Ίνγκολστατ της Βαυαρίας. Σε αυτό το πλαίσιο, η εν λόγω εταιρεία προμηθεύεται από την ZF την ηλεκτρική γραμμή κίνησης που τοποθετεί στα πάλαι ποτέ πετρελαιοκίνητα λεωφορεία.
Σημειώνεται πως η e-troFit έχει ήδη έτοιμο το κιτ μετατροπής για το παλαιότερο Mercedes-Benz Citaro C1 628045. Από τον Ιούλιο, θα είναι διαθέσιμο το σχετικό πακέτο για την ανανεωμένη έκδοση του εν λόγω μοντέλου πρώτης γενιάς (Citaro C1 Facelift 628083), 7.500 μονάδες του οποίου υπολογίζεται πως κυκλοφορούν ακόμα στους δρόμους της Ευρώπης. Λίγο αργότερα, τον Οκτώβριο του 2021, θα ξεκινήσει η διάθεση του κιτ για το Citaro δεύτερης γενιάς. Επιπλέον, η e-troFit φιλοδοξεί από τον Δεκέμβριο του 2021 να ξεκινήσει την παραγωγή του κιτ μετατροπής ενός ακόμα δημοφιλούς γερμανικού λεωφορείου, του MAN Lion City A21.
Για το τέλος αφήσαμε το κόστος της μετατροπής ενός συμβατικού λεωφορείου σε ηλεκτρικό, το οποίο κάθε άλλο παρά ευκαταφρόνητο είναι, αν και η γερμανική εταιρεία ισχυρίζεται πως είναι μικρότερο κατά 50% σε σχέση με την αγορά ενός νέου ηλεκτρικού λεωφορείου. Συγκεκριμένα, η e-troFit ζητά από 300.000 έως 360.000 ευρώ για το κιτ και οι άνθρωποί της αισιοδοξούν πως το 2030, σε κάθε 10 ηλεκτρικά λεωφορεία που θα βγαίνουν στους δρόμους, το ένα θα φέρει το δικό τους κιτ. Θα δείξει…