Μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση του ψυκτικού θαλάμου Krone Cool Liner, δοκιμάζουν αυτή την περίοδο ο όμιλος Nagel-Group που ειδικεύεται στα logistics τροφίμων και η γνωστή εταιρεία παρασκευής τροφίμων, Herta.
Το εν λόγω πρωτότυπο τρέιλερ φέρει τεχνολογικές εφαρμογές της ολλανδικής εταιρείας THT New Cool/Twan Heetkamp. Παράγει λιγότερο από δύο κιλά εκπομπών CO2 ανά ώρα λειτουργίας του ψυκτικού μηχανήματος, τη στιγμή που ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο ψυγείο εκπέμπει περισσότερα από 6,5 κιλά ρύπων CO2. Στα οφέλη του ηλεκτρικού τρέιλερ, περιλαμβάνεται και η μείωση των επιπέδων θορύβου λειτουργίας, από τα 70 στα 59 ντεσιμπέλ.
Τονίζεται, πως το υπό δοκιμή ηλεκτρικό τρέιλερ δεν ζυγίζει περισσότερο από ένα τυπικό που λειτουργεί με ντίζελ, καθώς το βάρος των μπαταριών αντισταθμίζεται από την απουσία του πετρελαιοκινητήρα και του σχετικού ντεπόζιτου καυσίμου. Επιπλέον, η τοποθέτηση των μπαταριών στο κέντρο του τρέιλερ, του προσέδωσαν καλύτερη κατανομή βάρους. Αξίζει να αναφερθεί, ακόμα, πως η ηλεκτρική έκδοση του ψυκτικού θαλάμου της Krone, διαθέτει ισχυρές μπαταρίες και επιπλέον είναι σε θέση να ανακτά την κινητική ενέργεια που παράγεται στους άξονες και να τη μετατρέπει σε ηλεκτρική, προκειμένου να φορτίζουν εν κινήσει οι μπαταρίες του. Σημειώνεται, πως δεν απαιτούνται ειδικές υποδομές φόρτισης, καθώς αρκούν οι πρίζες των 380V/32A που βρίσκονται στις ράμπες φορτοεκφόρτωσης στις αποθήκες των εταιρειών Herta και Nagel-Group.
Το εν λόγω τρέιλερ είναι κοτσαρισμένο σε έναν πετρελαιοκίνητο τράκτορα της Scania, ο οποίος πραγματοποιεί καθημερινά δρομολόγια μήκους 35 χλμ. στη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία της Γερμανίας, ανάμεσα στο εργοστάσιο της Herta και στις αποθήκες της Nagel. Μάλιστα, τα προϊόντα λουκάνικου που παράγει η Herta πρέπει να ψύχονται σε ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα, κάτι που σημαίνει πως το ημιρυμουλκούμενο ψύχεται στους 0oC, για να μπορεί να προσφέρει τις ιδανικές θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια της φόρτωσης και της εκφόρτωσης.