Ηλεκτρικό pick-up με αυτονομία 1.000 χλμ.

Το καλύτερο ηλεκτρικό pick-up του κόσμου φιλοδοξεί να κατασκευάσει προσεχώς η Nikola.

Αφού μαγνήτισε το ενδιαφέρον του ευρωπαϊκού κοινού με τον ηλεκτροκίνητο τράκτορα Nikola Tre, η Nikola Corporation επανέρχεται, αυτή τη φορά με το Badger, ένα ηλεκτρικό pick-up που υπόσχεται αυτονομία κοντά στα 1.000 χλμ. (600 μίλια ή 965 χλμ.).

Με αυτό τον τρόπο, η αμερικάνικη start-up εταιρεία που ειδικεύεται στα οχήματα κυψελών καυσίμου, απαντά με τον πλέον εμφατικό τρόπο στο Tesla Cybertruck, αλλά και στα υπόλοιπα παρεμφερή οχήματα, όπως το ηλεκτρικό Ford F-150, που πρόκειται σύντομα να λανσαριστούν στην αμερικάνικη αγορά.

Αναλυτικότερα, το Badger θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, μία αμιγώς ηλεκτρική αυτονομίας σχεδόν 500 χλμ. που θα κινείται μόνο από μπαταρίες (BEV Battery Electric Vehicle) και μία υδρογονοκίνητη (FCEV Fuel Cell Electric Vehicle). H τελευταία είναι αυτή που έχει θέσει ως στόχο την αυτονομία των σχεδόν 1.000 χιλιομέτρων, συνδυάζοντας τις μπαταρίες ιόντων λιθίου των 160 kWh με τις κυψέλες καυσίμου των 120 kW, οι οποίες τροφοδοτούνται με υδρογόνο από το σχετικό ντεπόζιτο των 8 κιλών που φέρει το όχημα. Μάλιστα, ο οδηγός θα έχει τη δυνατότητα με το πάτημα ενός κουμπιού να επιλέξει την πηγή προέλευσης της ενέργειας με την οποία θα τροφοδοτείται ο ηλεκτροκινητήρας. Επιπλέον, το αυτοκίνητο θα μπορεί να μετατραπεί σε μία κινητή μονάδα παροχής ηλεκτρικής ενέργειας ισχύος 15 kW.

Σε ό,τι αφορά στην ηλεκτρική γραμμή που μεταδίδει την κίνηση σε όλους τους τροχούς, αυτή έχει μέγιστη ισχύ 906 ίππων (455 hp η συνεχής ισχύς) και ροπή 1.329 Nm, επιδόσεις που θα επιτρέπουν στο pick-up της Nikola να πραγματοποιεί το 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 3 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, εντυπωσιάζει η ικανότητα ρυμούλκησης των 3.629 και πλέον κιλών (μέγιστο βάρος συρμού 8.165 κιλά), όπως και η δυνατότητα λειτουργίας του στους -29 οC. Μάλιστα, με πλήρες φορτίο το Badger -σύμφωνα με την εταιρεία- θα είναι σε θέση να αναρριχηθεί σε δρόμους κλίσης 30%.

Αξίζει να αναφερθεί, πως το Nikola Badger έχει μήκος 5.900 χλστ., πλάτος 2.160 χλστ. και ύψος 1.850 χλστ., με το πλάτος του χώρου φόρτωσης να ανέρχεται σε 1.560 χλστ. Η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα σκίτσα του πενταθέσιου εσωτερικού του οχήματος, όπου η ατμόσφαιρα όπως αναμενόταν είναι άκρως φουτουριστική. Σημειώνεται, τέλος, πως το pick-up, το οποίο θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό τον προσεχή Σεπτέμβριο, θα κατασκευαστεί σε συνεργασία με γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία, το όνομα της οποίας προς το παρόν δεν ανακοινώνεται.