Τα πρώτα δεκαέξι (16) Mercedes-Benz eCitaro με τις μεγαλύτερες μπαταρίες των 12 στελεχών που έχουν χωρητικότητα 292 kWh, παραγγέλθηκαν πρόσφατα από την εταιρεία δημόσιων συγκοινωνιών, Verkehrsbetriebe Hamburg-Holstein (VHH). Τα εν λόγω πλήρως ηλεκτρικά λεωφορεία αναμένεται να παραδοθούν στο Αμβούργο προς τα τέλη του τρέχοντος έτους και υπόσχονται αυτονομία που ξεκινά από τα 170 χλμ. και φτάνει μέχρι και τα 280 χλμ.
Τα 16 λεωφορεία eCitaro της VHH θα φορτίζουν τις μπαταρίες τους στο ντεπό της εταιρείας, κάνοντας χρήση ενός «έξυπνου» συστήματος διαχείρισης της όλης διαδικασίας. Η εν λόγω τεχνολογία εξασφαλίζει την ακριβή φόρτιση κάθε λεωφορείου ώστε να ταιριάζει με τη συγκεκριμένη χρήση του. Παράλληλα, το εσωτερικό των λεωφορείων ξεκινάει να θερμαίνεται ώστε να είναι έτοιμο όταν θα πιάσει δουλεία, κάτι που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας για τον έλεγχο της θερμοκρασίας και συνεπακόλουθα αυξάνει την προσδοκώμενη αυτονομία.
Στο μεταξύ, παραδόθηκε πρόσφατα στο Βερολίνο το πρώτο από τα συνολικά δεκαπέντε (15) ηλεκτροκίνητα Mercedes-Benz eCitaro, που έχει παραγγείλει η εταιρεία δημόσιων συγκοινωνιών Berliner Verkehrsbetriebe (BVG), η οποία πέρυσι είχε κλείσει συνολικά 950 μονάδες του πετρελαιοκίνητου Citaro, τη μεγαλύτερη παραγγελία της ιστορίας του μοντέλου (διάβασε Τ&Τ Ιουνίου 2018, σελ. 120).
Τα εν λόγω ηλεκτρικά λεωφορεία της Mercedes-Benz διαθέτουν πλούσιο εξοπλισμό, όπως 15 διπλές θύρες USB και τρεις οθόνες πληροφοριών. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του κάμερα ώστε να ενημερώνεται για την παρουσία πεζών και ποδηλατών, αλλά και κάμερες παρακολούθησης του εσωτερικού του οχήματος.
Οι μπαταρίες των Mercedes Benz eCitaro του Βερολίνου διαθέτουν 10 στελέχη και έχουν συνολική χωρητικότητα 243 kWh. Η φόρτισή τους γίνεται μέσω βύσματος στα ντεπό και προσφέρουν αυτονομία 150 χλμ., η οποία σε ιδανικές συνθήκες μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 250 χλμ.