EXPO

Τελευταίες δοκιμές για τα ηλεκτρικά Actros

Τις πρώτες εικόνες του ηλεκτρικού eActros μας δίνει η Mercedes-Benz Trucks, το οποίο δοκιμάζεται μαζί με το eEconic στο χιόνι και στον πάγο, προκειμένου να διαπιστωθεί η λειτουργία τους σε συνθήκες
Τρί, 09/14/2021 - 12:01
Κοινοποίηση στα Social Media
Η παραγωγή του eActros έχει προγραμματιστεί για αργότερα φέτος, με τους ανθρώπους της Mercedes-Benz να τονίζουν πως στην τελική του έκδοση το ηλεκτρικό φορτηγό, θα είναι σημαντικά ανώτερο από το πρωτότυπο σε όρους αυτονομίας, απόδοσης και ασφάλειας.

Τις πρώτες εικόνες του ηλεκτρικού eActros μας δίνει η Mercedes-Benz Trucks, το οποίο δοκιμάζεται μαζί με το eEconic στο χιόνι και στον πάγο, προκειμένου να διαπιστωθεί η λειτουργία τους σε συνθήκες ακραίου ψύχους.

Τα προς το παρόν πρωτότυπα ηλεκτρικά φορτηγά, βρίσκονται πλέον πολύ κοντά στη φάση παραγωγής τους. Υπενθυμίζεται, πως η παραγωγή του eActros -το οποίο δοκιμάζεται ήδη από το 2018- έχει προγραμματιστεί για αργότερα φέτος, με τους ανθρώπους της Mercedes-Benz να τονίζουν πως στην τελική του έκδοση το ηλεκτρικό φορτηγό, θα είναι σημαντικά ανώτερο από το πρωτότυπο σε όρους αυτονομίας, απόδοσης και ασφάλειας.

Από την άλλη, η παραγωγή του Mercedes-Benz eEconic, το οποίο στηρίζεται στο eActros, σχεδιάζεται να εκκινήσει μέσα στο επόμενο έτος. Επί της παρούσης, οργανώνεται το πρόγραμμα των πρώτων δοκιμών του ηλεκτρικού φορτηγού χαμηλού δαπέδου, σε επιλεγμένους πελάτες της γερμανικής μάρκας. Σημειώνεται, πως το eEconic προορίζεται ως επί το πλείστον για τις κατά τόπους δημοτικές Αρχές και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί κυρίως ως όχημα περισυλλογής απορριμμάτων.

Σε ό,τι αφορά στις χειμερινές δοκιμές, αυτές πραγματοποιούνται στη γερμανική οροσειρά Swabian Jura, τόσο σε δρόμους όσο και σε ελεγχόμενες συνθήκες. Οι μηχανικοί και λοιποί ειδικοί της Mercedes-Benz Trucks, εστιάζουν στη λειτουργία των μπαταριών και του ηλεκτρικού κινητήρα υπό ακραίες καιρικές συνθήκες. Επιπλέον, δοκιμάζονται τα θερμικά συστήματα όπως και αυτά που είναι υπεύθυνα για τη διαχείριση της ενέργειας, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι τόσο ο κινητήρας όσο και η καμπίνα του οδηγού, διατηρούνται στις σωστές θερμοκρασίες με ενεργειακά αποδοτικό τρόπο, ακόμα και όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι εξαιρετικά χαμηλή.