EXPO

Retrofit ηλεκτρικό ντάμπερ υδρογόνου

Το μεγαλύτερο υδρογονοκίνητο φορτηγό ορυχείων, θέλει να εντάξει στον στόλο της η εταιρεία εξόρυξης, Anglo American. Για αυτό το λόγο, ζήτησε τη σύμπραξη της Williams Advanced Engineering (WAE), της
Δευ, 09/07/2020 - 14:07
Κοινοποίηση στα Social Media
Retrofit ηλεκτρικό ντάμπερ υδρογόνου

Το μεγαλύτερο υδρογονοκίνητο φορτηγό ορυχείων, θέλει να εντάξει στον στόλο της η εταιρεία εξόρυξης, Anglo American. Για αυτό το λόγο, ζήτησε τη σύμπραξη της Williams Advanced Engineering (WAE), της εταιρείας μέλους του ομίλου Williams.

Το ηλεκτρικό ντάμπερ κυψελών καυσίμου (FCEV) θα στηθεί πάνω σε ένα ήδη υπάρχον συμβατικό φορτηγό της εταιρείας μάρκας Komatsu και οι δοκιμές του προγραμματίζονται να γίνουν στη Νότια Αφρική αργότερα φέτος.

Το εν λόγω φορτηγό θα φέρει κυψέλες καυσίμου σε συνδυασμό με μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής ισχύος της WAE, που θα τροφοδοτούν με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτή η διάταξη, η οποία αντικαθιστά τον πετρελαιοκινητήρα του υφιστάμενου οχήματος, ελέγχεται από μια μονάδα διανομής ισχύος υψηλής τάσης και παρέχει πάνω από 1.000 kWh ενέργειας. Ως είθισται, κατά τη διάρκεια της πέδησης, η ενέργεια που ανακτάται θα φορτίζει τις μπαταρίες του οχήματος.

Σημειώνεται, πως τα παραπάνω εντάσσονται στο πρόγραμμα FutureSmart Mining της Anglo American, σύμφωνα με το οποίο η εταιρεία έχει δεσμευθεί να μειώσει τις παγκόσμιες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά 30% μέχρι το 2030. Αξίζει να αναφερθεί, κλείνοντας, πως η Williams Advanced Engineering αποτέλεσε τον αποκλειστικό προμηθευτή μπαταριών στα 4 πρώτα χρόνια του πρωταθλήματος ηλεκτρικών μονοθέσιων, FIA Formula E.