EXPO

Οδηγούμε τα νέα Fiat Professional Scudo και E-Scudo

Οδηγούμε στην έδρα της Fiat Professional στο Τορίνο το νέο Scudo και το αμιγώς ηλεκτρικό E-Scudo. Τα νέα μεσαία van των Ιταλών βασίζονται στην κοινή πλατφόρμα του ομίλου Stellantis, κι επαναφέρουν σ
Πέμ, 04/21/2022 - 12:11
Κοινοποίηση στα Social Media
Ηλεκτροκίνηση

Οδηγούμε στην έδρα της Fiat Professional στο Τορίνο το νέο Scudo και το αμιγώς ηλεκτρικό E-Scudo. Τα νέα μεσαία van των Ιταλών βασίζονται στην κοινή πλατφόρμα του ομίλου Stellantis, κι επαναφέρουν στην αγορά ένα όνομα ιδιαίτερα δημοφιλές στους επαγγελματίες. 

Άμεσα διαθέσιμα στην ελληνική αγορά

Το Scudo είναι διαθέσιμο σε τρία μήκη αμαξώματος στα 4,6, 5 και 5,3 μέτρα (και αντίστοιχο ωφέλιμο όγκο 4,6, 5 και 6,1 κυβικά μέτρα) και 9θέσια επιβατική έκδοση. Παράλληλα, χάρη στο σύστημα Moduwork, η καμπίνα μπορεί να μετατραπεί σε χώρο εργασίας, αλλά και σε επέκταση του χώρου φόρτωσης, για τη μεταφορά αντικειμένων με μήκος έως 4 μέτρα και επιπλέον αύξηση του όγκου φόρτωσης κατά 0,5 κυβικά μέτρα.

Ως προς τις επιλογές σε κινητήρες την φουλ ηλεκτρική έκδοση απόδοσης 136 ίππων (100 kW), συμπληρώνουν τέσσερις επιλογές diesel από 102 έως και 177 ίππους, οι οποίες συνδυάζονται (ανάλογα με την έκδοση) με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ή αυτόματο 8 σχέσεων.

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Scudo βασίζεται φυσικά στη γραμμή μετάδοσης κίνησης της Stellantis, και όπως συμβαίνει με τα μοντέλα της PSA, προσφέρει την καλύτερη αυτονομία στην κατηγορία του, με έως και 330χλμ. στον κύκλο WLTP, επίδοση που το καθιστά ιδανικό για τις αστικές και περιαστικές μεταφορές.

Με μηδενικές εκπομπές ρύπων και υψηλή  αποδοτικότητα, το αμιγώς ηλεκτρικό Scudo δίνει την επιλογή δύο επιπέδων χωρητικότητας μπαταρίας, 50 και 75 kWh, αλλά και εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση που φτάνει τα 11 kW σε οικιακό δίκτυο και τα 100 kW σε δίκτυο DC, όπου το μοντέλο φορτίζει περισσότερο από το 80% της μπαταρίας του σε μόλις 45 λεπτά.

Το ηλεκτρικό Scudo προσφέρει τις ίδιες ακριβώς δυνατότητες μεταφοράς φορτίου με τις συμβατικές εκδόσεις, με τον ωφέλιμο όγκο να φτάνει έως τα 6,6 κυβικά μέτρα, το ωφέλιμο βάρος τον 1 τόνο και τη δυνατότητα ρυμούλκησης επίσης να φτάνει τον 1 τόνο. Το όχημα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Ορντέν στη Γαλλία.

{"preview_thumbnail":"/sites/default/files/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/dlz5E_etBBo.jpg?itok=4cTeLEqb","video_url":"https://youtu.be/dlz5E_etBBo?list=PLGNNED6xtQPqGnvrfBAsF34vkGiuNV2JJ","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Embedded Video (Responsive)."]}