EXPO

Ισχυρότερη στην Ευρώπη η κινέζικη Yutong

Μπορεί το όνομα «Yutong» να μην είναι οικείο στους περισσότερους, όμως η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία έχει εδώ και μία δεκαετία, μια σταθερά ανοδική παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά λεωφορείων και πού
Τρί, 09/15/2020 - 15:25
Κοινοποίηση στα Social Media
Ισχυρότερη στην Ευρώπη η κινέζικη Yutong

Μπορεί το όνομα «Yutong» να μην είναι οικείο στους περισσότερους, όμως η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία έχει εδώ και μία δεκαετία, μια σταθερά ανοδική παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά λεωφορείων και πούλμαν, έχοντας πουλήσει έως τώρα πάνω από 8.000 οχήματά της.

Μάλιστα, πρόσφατα η εταιρεία έκλεισε μια συμφωνία με τον όμιλο Keolis Group, για την παράδοση 102 μονάδων του 12μέτρου ηλεκτρικού λεωφορείου Ε12 της μάρκας. Τα λεωφορεία θα πραγματοποιούν αστικά δρομολόγια στο Μπέργκεν της Νορβηγίας, απαλλάσσοντας ετησίως την πόλη από 3,8 εκατομμύρια κιλά CO2. Σημειώνεται, πως η εν λόγω ενιαία παραγγελία ηλεκτρικών λεωφορείων, αποτελεί τη μεγαλύτερη που έχει γίνει έως τώρα στη σκανδιναβική χώρα.

Αξίζει να αναφερθεί, πως το «μπάσιμο» της Yutong στις χώρες της Βόρειας Ευρώπης, ξεκίνησε μόλις πριν από δύο χρόνια, με την παράδοση 14 ηλεκτρικών λεωφορείων στην Ισλανδία. Πέρυσι, η Δανία παρέλαβε 20 οχήματα και η Φινλανδία έβγαλε στο δρόμο 33 μονάδες του ηλεκτροκίνητου λεωφορείου E12, το οποίο έχει μήκος 12.170 χλστ., μικτό βάρος 18.500 κιλά και μπορεί να μεταφέρει 32+1 καθήμενους επιβάτες. Ο αγνώστων στοιχείων ηλεκτρικός κινητήρας παίρνει ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας 423 kWh, που φορτίζουν σε ένταση 200Α.

Στο μεταξύ, η Yutong Bus πραγματοποίησε πρόσφατα στην πόλη Λανς της βόρειας Γαλλίας, τα εγκαίνια της πρώτης αποθήκης ανταλλακτικών της Ευρώπης, προκειμένου να εξυπηρετεί ταχύτερα τη ζήτηση των πελατών της. Αρχικά καταλαμβάνει έκταση 500 m2 και περιέχει ανταλλακτικά αξίας ενός εκ. ευρώ, ενώ σχεδιάζεται ήδη η μελλοντική επέκταση της μονάδας. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, έως τώρα απαιτείτο περίπου ένας μήνας μέχρι να φτάσει το ανταλλακτικό από την Κίνα στην πόρτα του Ευρωπαίου πελάτη, κάτι που πλέον θα χρειάζεται κατά μέσο όρο μία εβδομάδα.